STEGRÄKNARE


Just nu jobbar jag väldigt mycket, men det är jag super glad över. Har jobbat fem dagar i sträck (helgen plus andra dagar) och idag, tisdag är jag ledig och på onsdag börjar jag igen och jobbar till måndag :) KUL!!

Det jag ville säga var att jag fick låna en stegräknare av min kära Niclas, han har inte den som är på bild utan en som är "bäst i test" hette det. Jag tog på den direkt när jag vaknade för att sedan ha på mig den hela dagen och sedan se hur mycket jag gått under dagen.

Mitt mål var 10 000 vilket jag aldrig trodde jag skulle uppnå men jag hade verkligen fel. Att jobba intersport 10-19 innebär en hel del spring/steg. När jag gick och la mig igår visade den 15 732 steg. Inte illa va?




(bilden lånad från google.se)

Kommentarer
Postat av: jossan

det var inte illa du!! kör hårt! och grattis i efterskott!!

2011-03-01 @ 20:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0