Måndag

Idag ösregnade det som vanligt på morgonen. Men senare under dagen blev det super fint väder :)

Jag lagade frukost, en sorts omelett faktsikt! Och det blev super gott.

Därefter begav jag mig ner mot Lynn Valley och skrev in mig på yoga centrumet. Jag är nu en tillfällig medlem för två veckor! Jag testade på ett power pass och det var jobbigt. Det var blandning mellan yoga och styrka och flexibilitet. Det var aningens svårt att hänga med vad instruktörer sa men tur att det var andra i rummet så man kunde kolla på dem :)

Nu har jag diskat undan här hemma, just nu sitter jag bara och slappar vid tv och så klart datan. Om en timme ska jag med Anna och Sarah för att gymma på något träningscentrum.

Hoppas allt är bra i Svergie!

Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0