Gym

Nu ligger jag i min säng och njuter av att vila min kropp. Den behöver vila.

Var ju på gymmet med Anna och Sarah, ojoj vad stort det var. Precis som på tv, massa likadana maskiner, dussintal och små tv apparater framför varanda en! Jag gillade det skarpt. Under min träning hann jag kolla på 2½ men, My name is earl, Friends, Jims värld och mkt mer. Tiden går verkligen fortare :)

Jag antar att gym i Sverige redan har det men jag har dock aldrig sett det så därför tycker jag detta är coolt.

Anna sa att hon aldrig hade sett någon så glad när den tränade som mig!! Haha Vem blir inte glad av att springa till 2½men?


Kommentarer
Postat av: Josefine

haha världens lyckligaste malin när hon tränar :)

2010-09-21 @ 15:23:53
URL: http://carlssonjosefine.blogg.se/
Postat av: Malin Carlsson

Svar till Josefine = Du far testa det nar du kommer hit att springa till tv apparaterna.

2010-09-23 @ 22:39:22
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0