Framme

Nu har jag kommit fram till Vancouver. Kom hit vid 00.00 tiden på natten (nio på morgonen i Sverige)
Resan gick super bra, inga problem. Och flygplatsen i Chicago var inte så stor och komplicerad som jag hört, som tur var :)

Jag kommer nog må lite sådär nu de närmaste dgarna pga jetlagen. Igår när jag kom hit så hade jag varit vaken i 27h med endast 3 timmars sömn på flygplanet. Inatt när jag kom hit var jag dock inte trött (övertrött) men har i alla fall lyckats sova 4 timmar!

Nu ska jag gå upp och se mig omkring. :)

Deras hus är riktigt amerikanskt, massa öppnaspisar, ute sitt plats, stor kyl, många fina rum (inte som de svenska husen precis) och som inte det skulle vara nog så sover jag i en queen sized säng (ja den heter så) as coolt! Jag har 6 jätte stora kuddar och jätte skönt lakan och stor garderob. Kan det bli bättre? :)

Kram Malin




Kommentarer
Postat av: Maja och josefine

ååå malin. vad bra du verkar ha det!! jag vill se bilder på deras hus! och jag hoppas du sover gott i sängen och att jetlagén inte påverkar dig så mycket!!! PUSS

2010-09-03 @ 19:11:44
Postat av: Mamma och pappa

Det låter ju jättebra. Hälsa Putte och Tanya från oss

2010-09-03 @ 19:30:32
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/
Postat av: Frida

Vilken tur att resan gått bra, låter lyxigt med stor säng och garderob. Hade varit superkul att få se bilder på deras hus! Hoppas allt är bra med dig! Kramar

2010-09-03 @ 20:12:23
URL: http://fridasfashion.se
Postat av: Monica Cederholm

Oj, detta blir säkert jättebra Malin!

Kramar Svärmor.



2010-09-03 @ 20:51:50
Postat av: Anonym

Oh,vad det låter härligt!Håller med Jossan,vill se många bilder..Kram till er alla tre från Mormor

2010-09-03 @ 21:55:33
Postat av: trogen läsare

är också sugen på bilder på där du ska bo. är det en släkting du bor hos? :D låter helt fantastiskt!!!

2010-09-03 @ 22:37:11
Postat av: Pojkvän

Malin, uppdatera mig :) saknar dig!

2010-09-04 @ 00:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0