Dagens I-landsproblem

Jag har problem, inget allvarligt bara beslutssvårghit - som vanligt!

Det finns ett fint träningscentrum nere i byn som jag är sugen på att testa på, där finns allt från joga till power, core, pilates och Yhot.

Man kan testa på det i två veckor för 30 dollar. Vilket är super billigt.

Frågan är om jag ska köpa ett kort som gäller för en månad eller ett kort som gäller i tre månader.

Man kan ju träna utomhus nu ett tag till men snart blir ju vädret piss och då kan det vara skönt att få komma inomhus. Självklart skiljer det i pris på en månad resp tre månader. Men jag är osäker på om jag behöver så många månader eller om jag väljer en månad och råkar ångra mig...

Hmmm! I-landsproblem va?

                                           

                                                 Vad ska jag göra????



Kommentarer
Postat av: Josefine

god musli du! jag skall nog också pröva ha i honung!! :) :) jag tycker du prövar i två veckor på 30 dollar och sen får du se om du ens gillar passen! sen tycler jag nog tre månader :) :)

2010-09-20 @ 16:26:49
URL: http://carlssonjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0