70 minuter

OMG! Jag gjorde det!!!!!!!!!!!!!!!!

FyFasiken vad jobbigt det var, det är nog bland det jobbigaste jag har gjort i hela mitt liv. Jag blev helt knäckt i början för det var verkligen brant och det var ju bara början. Vi började gå och jag blev trött direkt och då hade vi knappt kommit upp på spåret. Vi tog våra pauser eller jag slet mig fram med mina omuskulösa ben och tog mig tillfälla att "kolla på utsikten" (pausa) Men vi gjorde det på 70 minuter och ni anar inte hur SKÖNT det var att komma upp på toppen. Det var ganska kyligt däruppe pga höjdskillnaden.

Utsikten uppifrån var underbar. Man såg hela vancouver i princip och det var by night så det var som en enda stor julafton. Vi tog linbanan ner och det var även en upplevelse.

Nu mår jag skit, mådde faktiskt bra efteråt men nu vet jag ej vad det är men jag tror jag är helt jäkla utmattad!!!

Måste sova.. Kram

Kommentarer
Postat av: Josefine

OMG inte konstigt du är trött! haha. viklen lutning! men du, efter du gjort den några gånger så kommer du vara en baddare på det :) :) sov du bra?? pappa kom precis med dina skor och elise ryan klänningen. och min maskeradmask är pimpad, det kommer nog bli nice!!!



nu skall jag hämta min väska som jag beställd (du vet den frida bloggande om i skinn från ellos?) hopaps den är snygg!

2010-09-23 @ 08:20:15
URL: http://carlssonjosefine.blogg.se/
Postat av: Monica Cederholm

Vilka upplevelser du får vara med om Malin! Håller med Josefin, efter några gånger går det nog lättare...hihi:)

2010-09-23 @ 13:53:46
Postat av: Mormor

Wow,vilken benstyrka o kondis du får efter några gånger.Du är grym,Malin ( Eller du gör det kanske aldrig mer!)

2010-09-23 @ 16:43:29
Postat av: Sofie Andersson

Inte konstigt att du blev trött malin ;) Men bra kämpat!

2010-09-23 @ 18:42:39
Postat av: Anonym

lilla malin vad du har varit trött men du är duktig

2010-09-23 @ 21:12:50
Postat av: Malin Carlsson

Svar till anonym = Ja trott var ordet och jag tyckte med att jag var duktig.



Svar till Sofie Andersson = Tack Sofie.



Svar till Mormor = Ja det borde jag fa men far se om jag gor det fler ganger... haha



Svar till Monica Cederholm = Ja det far jag verkligen, det ar super kul. Ja men far se om jag gor det fler ggr har ialf gjort det en gang, haha



Svar till Josefine = Ja om jag gor det fler ggr haha, far se hur det blir med det. Ja men hittade ingen bild pa den du far visa vaksan pa skype nasta gang. Happy!! Ja jag sov som en stock men dromde as mkt, haha. Ha en trevligt kvall. Krams

2010-09-23 @ 22:37:42
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0