Första fasta dagen avklarad


Jag har bara drukit en massa idag, och jag lever än så länge. Jag känner inga särskilda bivärkningar, pepparpeppar! Jag har druckit mycket vatten och te, tagit min frukost, lunch och middag.  Jag har promenerat och varit på hot yoga (det är bra att röra på sig samt svettas mycket under fastning/detox).

Men fyf'n för lunchen, grönsaks och rotfruktsjuicer kan ta och dra!!! Smakar pecka... Kunde faktiskt inte få ner allt så fick slänga resten fick lite dåligt samvete för jag måste ju ha min näring.. Men jag tänker på att det finns en populär diet här som består enbart av citronvatten och det kan man klara sig på i några dagar så jag tänker att det gör inget om jag inte får i mig allt, bara jag får i mig lite :)

Frukosten bestod av potatisvatten med lite citronsaft, apelsinjuice utspäddt med varmt vatten samt lite fiber som är speciellt för fastning och självklart detox te med smått laxerande effekt!! Jag äter dem i skål för att få det som en mat känsla, inte som dricka!

Nu ska jag sova. Är ny duschad och ligger under mitt varma duntäcke och bara njuter :)





Kommentarer
Postat av: Josefine

ojojoj. du verkar må bra iaf! kör hårt!

2010-10-03 @ 10:24:42
URL: http://carlssonjosefine.blogg.se/
Postat av: farmor

Hej min vän fasta inte så du blir sjuk visst kan det vara bra att göra men ta det inte för länge vi mår bra här hemma roligt att läsa om vad du hittar på där nere kram farmor o farfar.

2010-10-03 @ 21:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0