Jag tror jag är kär...

Igår (måndags) så tog Niclas tillbaka Atlas till sin hundägare :(

Att ha en hund kräver väldigt mycket, men efter ett tag när man lärt känna hunden och kommit in i rytmen så är det faktiskt hur kul som helst.

Det är underbart
. Dem säger att hunden är människans bästa vän, och jag håller definitivt med i alla fall angående Atlas.

Han följde efter en överallt, kollade söt på en som om att han ville säga något, han ville ligge tättintill en och mysa och ligga i ens knä trots att han faktikst inte alls har storleken för det (är han ganska stor) plus att han var världens bästa på att få en att skratta och le.

Så en sak som är säkert, är att jag ska ha hund när jag blir stor :)

Kram Malin







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0