SEATTLE


Imorgon klockan 05.00 bär det av mot Seattle. Bussen lämnar Vancouver 05.50 vilket är galet tidigt men vad gör man inte för att besöka Seattle? Ska spendera två dagar där, och bo på lyx hotell mitt i centrum. Ska bli kul :)

Hörs när jag kommer tillbaka. Vill ni veta något annat? Jag har bara 8 dagar kvar i Vancouver, är inte det läskigt. Ser väldigt mycket framemot att få komma hem men ändån sorligt att lämna det jag har här. Det har ju trots allt varit mitt "hem" i ungefär fem månader.

Dagens planer är att kolla bilar, japp ni hörde rätt. Dem har en massa andra modeller än vad vi har i sverige plus vilket är kul att se. Ikväll kommer Tanyas föräldrar över på middag sen blir det väl att gå och lägga sig i tid :P

Det blir väl lite SkipBo spel emellan allt då vi har fått "dille" på det nu :D Det är super kul och man kan hålla på i evigheter.

KramKram



(bilden är från google.com)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Va häftigt med Seattle. Om 10 dagar är du hemma och allt är som "vanligt" igen. Vi längtar efter dej.

2011-01-23 @ 20:38:23
Postat av: JOssan

du måste ju besöka sjukhuset där greys spelas in! Ha det jätte kul och var försiktiga.

2011-01-23 @ 21:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0