Brunch + Horse


Idag åkte vi till Tanyas gamla jobb, en restaurang nere vid en hamn, Vi åt frukost/brunch, väldigt gott :)

Sedan åkte vi vidare till WhiteRock där Tanya har sin häst, Stella. Hon red, jag och jossan läste bok.

Kalla och frusna lämnade vi stallet. Väl hemma började vi laga köttbullar, andra gången i hela mitt liv faktiskt. Första gången för jossan och jag ska säga er att dem blev faktiskt väldigt bra! Vi gjorde köttbullar av hela 2 kg och det blev 195 stycken. Men fler ska vi göra :)

Vi (JAG) ska ha fest på lördag med alla ungdomar och folk jag har lärt känna här i Vancouver. Det kommer ca 15 personer och många av dem är killar så vi måste vara väl förberedda med många köttbullar. Vi ska bjuda på svensk köttbulle middag bestående av Köttbullar, Potatis, Brunsås, Lingon, Sallad. Och självklart Negerbullar till efterrätt :D

Nej nu ska jag kila ner och kolla på en film med min kära syster yster, tror det lutar åt The Killers med Aston Cutcher (eller hur man nu stavar sitt namn) och katherin Higel (eller hur det nu stavas) :P






Kommentarer
Postat av: Frida

Vad mysigt! Åh, vad du måste ha längtat till denna dag! Hoppas ni får riktigt mysigt tillsammans! ;) Kramar

2011-01-11 @ 07:17:44
URL: http://fridabloggar.se
Postat av: Pappa

Det är en rigtigt ståtlig häst som Tanya har.

2011-01-11 @ 17:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0