Malin hon vet - Malin she knows!


Om det finns ett pris i velighet, hade jag vunnit det. Jag kan aldrig bestämma mig, eller jo det kan jag men inte så snabbt och inte av egen vilja! Jag vet om det och det är ju en bra början med att veta sina brister.

Idag har jag kommit fram till att jag ska plugga till civilingenjör inom maskinteknik med inriktning logistik. Bra va? Och jag gjorde det helt själv :)


For those who wanna read the english version:
If there was a price of being the most vacillating one, should I win it. I can never ever make up my own desicions or fore sure I can but not as fast as a "normal person" and I usually use others help to make my desicions! I know about my "probelm" and that's a good start to know yourown weaknesses.

I made my mind today that I wanna study for Master of Science in Mechanical Engineering with a focus logistics. Good huh? And I did it all by my self :)






Bilden är tagen från studera.nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0