Matlagning

Idag har jag, Eva Malin Maria Carlsson, lagat mat Japp ni hörde det, jag har lagat min första middag här i Vancouver och än så länge lever vi så så dåligt kan det inte ha varit.

Putte och Tanya sa att dem tyckte det var gott, antingen är dem bra på att ljuga eller så var det helt enkelt gott :) Jag tyckte det var gott, riktigt svensk mat. Lagade det faktiskt efter Den Stora Kokboken!

Mamma, säg nu inte: Varför lagar du inte mer hemma? :P

Men gud vad det är jobbigt att få allt till att bli bra, lagom kokt, lagom stekt, lagom tjock sås, inte bli bränt och få maten klar i tid. Fick byta stekjärn för att det blev för bränt, inte bra!

Jag har i alla fall tur som har min fina pojkvän, han är en mästare i köket!

Kram Malin




Kommentarer
Postat av: Mamma

Lagar mat och städar :-) Behöver jag säga mer

2010-09-14 @ 08:29:22
Postat av: Josefine

wow du är så duktigt! fin hackad sallad också ser jag a la malin. mat är gott men det var tid också.

de gillade det säkert jätte mycket! jag tror nille mest lagar pasta rosso :P

2010-09-14 @ 22:38:04
URL: http://carlssonjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0