Junk food

Det märks verkligen att man är i Amerika.

De friterar verkligen allt möjligt. Marknaden PNE igår var super härlig, mycket folk, mycket karuseller, mycket mat, många djur, många försäljare och en massa föreställningar. Det var som helsingborgs festivalen fast många gånger större.

Maten på marknaden bestod som sagt av mycket friterat. De serverar bl a friterat smör, friterad hotdog, friterade chips, friterade pommes, friterade mars bars, friterad pankakssmet typ, friterade oreos, friterad fisk och dem berömda friterade mini donutsen. Som ni märker så friterar de väldigt mycket! Men det är väl deras kultur.

Friterade pommes är exempelvis billigare än en grönsallad.

Människorna här i Vancouver tycker jag är mycket trevliga, pratglada och gästvänliga :)

Bilder från marknaden kommer senare!

Kram Malin

Kommentarer
Postat av: Mamma

Är det DU som tycker att människorna i Vancouver är trevliga eller är det DOM som tycker att du är trevlig?

2010-09-05 @ 20:17:33
Postat av: Mormor

Du Malin.Är du inte i Kanada eller har jag missat något? Det är säkert DOM som tycker du är trevlig,så klart.

Ät nu inte för mycket skräpmat...

2010-09-05 @ 23:01:52
Postat av: Malin

Svar till mormor och mamma: Jo mormor jag är i Canada men Canada ligger i Amerika (nord amerika) Och nej jag ska inte för mkt fast food. Kanske är jag trevligt, men ja jag tycker dem är trevliga!!! :)

2010-09-06 @ 01:41:10
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart du har rätt.I hastigheten blev Amerika detsamma som USA.Sorry.Kram

2010-09-06 @ 19:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0