Uttråkad!!!

Jag bor i: Just nu i Tanya och Lars hus i North Vancouver
Jag heter: Malin
När fyller du år? 6 Maj
Tycker du om någon just nu?  Ja!
Om sex månader: Tycker jag fortfarande om honom :)

Jag samlar på: Inget särskilt eller jo just nu små turist saker som broschyrer och gratis prover så klart, haha!!
Gröna eller röda äppeln:  Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Min mamma, syster eller pojkvän
Gillar du golf? Ja, roligt att kolla på faktiskt. 
Vilken tid gick du upp idag? Haha, oj nu ska sanningen fram...Halv 12
Har du sovit i din egna säng inatt? Nej, sover på en bäddsoffa i källaren för tillfället.
Har du sovit ensam inatt? Mmm... och dem närmaste månaderna!
Har du strumpor på dig nu? Oh ja, har nästan dem alltid på.

Hur svarar du i telefon? Hej det är Malin och här: Hai, its Malin
Vad ska du göra ikväll? Klockan har redan passerar läggdags så inget mer än att försöka sova.
Vad ska du göra imorgon? Leka med Anna, samt testa att göra turban och måla henna tattoo med Tanya!
Var vill du bo när du blir stor? Spelar egentligen ingen större roll bara jag är med min man och barn.
Är det okej att gråta?  Ja!!!
När grät du senast?  I veckan till filmen Hiach

Vilken årstid tycker du bäst om?  Har alltid tyckt bäst om sommaren, men nu när man blir äldre så inser man att alla årstider har sin tjusning.
Laddar du ner musik och film från internet? Inte längre.
Skulle du göra om du vann en miljon? Resa och köpa mig en lägenhet.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej.
Har du piercing? Öronen.
Har du tatuering? Imorgon har jag :)
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn? Ja
Solar du ofta? När solen utanför tillåter så ja!
Är du bra på att laga mat? Ibland, men Nille är bättre. Hehe
Gillar du att dansa? Önskar jag vore bättre men javisst det är kul att dansa loss.
Hur vig är du?  Tillräckligt för att knyta mina skor
Vilken är din favoritglass?  Hmm... enligt jossan inte choklad. Tror nog det är vanlijglass med en massa chokladsaker på :)
Tror du på ett liv efter döden?  Ja

Bor dina föräldrar tillsammans? Ja
Är du morgon eller kvällsmänniska? Just nu en kvällsmänniska men annars morgonmänniska.
Vilken ögonfärg har du? Svensson, typ blågröngrå
Vilka hårfärger har du haft: Blond
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Ja
Är du beroende av något? Ja
Senaste låt du hörde? Kommer inte ihåg.
Brukar du bädda sängen? Nej :(
Har du kysst någon den sista veckan?  Nej, eller på sätt och vis., Pussade Nille via skype, räknas det?
Vem kramade du senast? Tanyas Mamma (hon åkte hem)




Kommentarer
Postat av: josefine

kul att läsa :)



Men! gillar du choklad galss egentligen??

2010-10-15 @ 13:46:54
Postat av: MalinMalin

Svar til Jossan: Haha du har rätt!! Har ändrat det nu :P

2010-10-15 @ 20:04:51
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0