Mandag

Sitter pa biblioteket eller ja jag star faktiskt vid en lanedata. Man far lana dem i 15 minuter i taget om man har bibliotekskortet (jag lanar Tanyas). Ar lite smatt svettig for jag gick ner hit ca 30 minuters promenad i rask takt. Vadret idag ar okej, molningt och lagom varmt, ca 15 grader kanske. Det regnar ialf inte, an sa lange. :)

Idag ar jag inne pa min tredje fastedag och jag kanner mig bra, ingen storre hunger, inget sug efter mat faktiskt, inga sarksilda biverkningar! Peppar peppar. Till frukost hade jag mitt potatisvatten med lite citronvatska i! Till det blandade jag faktiskt en super god juice, en halvapelsin med en tredje dels morot i. Alla fruktdrycker ar goda, men gr;nsaks och rotsfruktdrycker ar jobbiga att fa i sig sa blev glad nar jag testade denna for den smakade ingen morot.. Testade aven att gora jucie av en banan, men det blev super lite vatska av det, trodde faktiskt banan inneholl mkt vatska. ???

Nu ska jag kila in pa laneavdelningen och se om jag hittar nagot intressant, kanske en svensk bok? kankse en dvd? kankse en tidning? Japp vi far helt enkelt vanta och se. Darefter ska jag in pa lynn valley mal och checka laget, kopa lite frukt och gront till mina kommande dagar!! har ju bara tva dagar kvar !!

Puss kram er Malin

Mina cleansing fiberBananjuice, inte mkt av en banan!Fy f'n for rodbetsjuice, smakade jord!!!!!Fy f'n for broccolijuice, blurk!Tomat juice, blo men ok med appeljuice.



Kommentarer
Postat av: Josefine

hittade du någon tråkig bok på biblan??? ;) skype ikväll eller? jag skall försöka vara inne :) :)

2010-10-05 @ 10:33:43
Postat av: MalinMalin

ja skypa ikväll låter bra :)

2010-10-05 @ 18:18:36
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0