Hösten är här

Här i Vancouver skiner solen som aldrig förr, det är ca 20 grader på dagarna och klarblå himmel. Trots detta så är träden gula och röda, super fint! Det är den förtsa oktober idag och hästen närmar sig!

Igår (Torsdag) har jag varit här i 1 månad. Kan inte bestämma mig om jag tycker tiden går snabbt eller sakta. Vad tycker ni?

Här kommer lite bilder från gårdagens visit i Lynn Canyon Park. Folket badade i floden och var allmänt glada. Som ni kankse ser på en bild så är där en tavla, jag hittade en konstnär som stod och målade av miljön. Jätte fint var det :)





Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina höstbilder du tagit. Är det olika kalendrar i Sverige och Canada ?? Det är i morgon den 2 oktober som du varit i Canada 1 månad.

2010-10-01 @ 22:21:03
Postat av: Malin

Svar till Mamma: Vi har samma kalender här, haha. men vadå? Jag kom ju hit på en torsdag och den 30 sept var en torsdag? Så det är ju en månad då eller??

2010-10-02 @ 00:05:18
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/
Postat av: Malin

okej jag ger mig... Jag tänkte på fyra veckor men det är ung. samma sak!! Ja idag den 2:e okotber ha rjag varit här i en månad!!!

2010-10-02 @ 00:06:36
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/
Postat av: Ma

2010-10-02 @ 08:34:41
Postat av: Amanda

Guud vad fint vatten! ser helt underbart ut. Saknar dig <3

2010-10-06 @ 17:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0