Fredag



Det var super fint väder hela dagen, blå himmel och strålande sol! :)

Jag skypade lite med min familj och allt kändes bra! Jag saknar er, och det känns så himla bra att bara er röst.

Senare under dagen begav jag och Anna ut på en lång promenad/hike. Vi gick ner till Park and Tilford och checkade läget. Anna hade liksom aldrig varit där, hon är nästan lika mycket turist som jag här i Vancouver. Hon flyttade hit för åtta månader sen och har inte gjort så mycket "turist" saker.

På vägen dit såg vi en massa lastbilar/louger, det var en filminspelning. As coolt! Det var en ny tv show som heter EndGame och vi träffade en skådespelare men hon var en surpuppa! Men det var super coolt att se det :)

Vi hikeade vidare, på okänd väg och efter 3 timmar var vi hemma igen.

Sen kom Tanya hem, vi lagade mat därefter målade vi våra naglar knallröda och fixade henna tatoos på våra händer inför Bollywood festen :) När vi gick och la oss virade vi in våra händer i gamla tshirt och tejpade fast dem så att hennan inte skulle smetas ut i sängen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0