Söndag



Idag har vi ändrat klockan till vintertid. Nu skiljer det igen 9 timmar mellan oss här och Sverige.

Imorse ringde klockan vid 8 tiden. Jag skulle iväg och träna yoga! Lars skjutsade mig till Park Royal som ligger ca 15 minuter härifrån. Yogan håller hus inne i en lululemon butik innan öppningstid och är gratis. Hur bra är inte det? Det var ett tag sen jag utövade yoga, men det var skönt :)

Därefter gick jag in på Park Royal (köpcentrumet) handlade bla två tröjor på en butik som heter american eagle outfitters och som nu är min favoritbutik. Den var ungefär som MQ fast bättre och skönare kläder :) Det bästa med tröjorna i den butiken är att armarna är långa och det ÄLSKAR jag.

Sen tog jag bussen hem som jag själv kollat upp, bra va? Målade lite plankor när jag kom hem och sedan la jag mig i sängen och läste min bok. Jag har redan läst ut två böcker och är på min tredje bok nu. Kan ni fatta det? Jag som aldrig brukar läsa böcker.

Nu sitter jag i källaren och kollar på film (eller ja halvkollar med tanke på att jag sitter på datan också). Värmefläkten är på och snart är det middag! Pannbiffar som lars ska laga, mums!! :)

KramKram








Kommentarer
Postat av: Ronja

Vi ställde också om klockorna inatt. Men här skiljer det "bara" 6 timmar igen. Haha :)

2010-11-08 @ 03:17:11
URL: http://lifebyronjis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Superfina kläder ju :-) kram

2010-11-08 @ 16:09:59
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar till Sandra: Tack !! :)

Svar till Ronja: Ja dem gör nog det samtidigt häe på samma kontinent som det trots allt är...

2010-11-11 @ 06:48:02
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0