Om mig...


Fyra saker jag har gjort idag:

• Tagit en morgon joggingrunda i dimmiga North Vancouver
• Tagit en varm och lång skön dusch
• Kollat (kollar) på filmen Cloudy with a chance of meatballs
• Gått upp tidigt, blev väckt kl 8.30 pga hantverkarna

Fyra saker som jag längtar efter:
• Sverige
• Julen, snö och temys
• Min familj och vänner där hemma
• Min systers ankomst till Vancouver

Fyra saker på önskelistan:
• Svarta höga matta Hunterboots
• Att min pojkvän ska komma hit på besök
• Att jag inte var rädd för spindlar (jag kan lätt få panik om jag ser en spindel)
• Att jag vore mindre stökig och tankspridd av mig

Fyra tv-program jag tittar på:
• Desperate Housewives
• Shit my dad says
• Greys Anathomy
• Mike and Molly

Fyra saker som jag avskyr
:
• Att vara ensam hemma och höra konstiga ljud
• När folk tror sig vara bättre än andra
• Spindlar
• Ordet ångest. Det låter så hemskt







Kommentarer
Postat av: Carro

Läser din blogg ibland, det är nämligen rätt kul och spännande att se hur du har det där borta. Jag känner igen mig i din 4 lista en hel del. Jag avskyr också spindlar skriker som jag sett ett lik, eller nåt xD det var bara en av många grejer som jag känner igen mig i :p

2010-11-06 @ 04:37:00
URL: http://laspalmiz.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar till Carro: vad roligt att du läser min blogg. Har börjat läsa din nu också :) Ohh ja visst är spindlar suuuuper äckliga. Jag önskar mer än gärna att jag inte var rädd för dem men tyvärr är det inte så!!

2010-11-11 @ 06:56:45
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0