Scraap booking

Kvällen har spenderats åt scraap booking.

Jag har beställt hem en massa bilder från Fujifilm från min student, bal med mera och nu håller jag på att sätta in dem i ett album. Det är faktiskt super kul. Men det tar tid, tro mig. Jag brukar inte vara den som är super seriöst med sånt här scraap booking men denna gång ska jag försöka göra det så snygg jag kan! Bra va?

Det som jag tycker är kul med att dokumentera just sånna här större saker men även mindre saker nu som man tänker att man kommer att minnas är för att man lär glömma. Man kan inte minnas alla ögonblick, hur mycket man än vill därför tycker jag det är bra med en scraap book! (:

Här kommer lite bilder från min scraap booking








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0