Måndag

Idag har jag jobbat från tidig morgon till eftermiddag. Efter jobb träffade jag min söta pojkvän en liten stund, han är så himla söt, fin och rolig på alla möjliga sätt för den som vill veta! :)

Sedan tog jag ett steg närmare vuxenlivet, jag var och handlade mat på ica med familjens ica kort. Inte illa va? Sanningen är den att jag faktiskt tycker det är kul att handla, man känner sig stor då :)

Jag har även plåstrat om mitt allvarliga och stora skoskav på min häl, som jag fick i helgen av mina super fina ballerina. Varför är det nästan alltid så att man får skoskav av dem fina skorna och inte av dem fula och bekväma? Men det är väl som dem säger - vill man vara fin får man lida pin.

Nu ska jag mysa med lite te och filt i soffan tror jag, det var ju så länge sen sist!

Kram Malin



För den som inte redan har ett söt sug lär få ett nu efter dessa två bilder. Dem är tagna i Stockholm detta år från muffinfabriken. Den som inte varit där måste besöka det!! Muffinsen var super goda, jag lovar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0