Båstad

Igår blev det en heldag samt helkväll i mysiga Båstad. Kom dit på dagen, solade och badade med en kompis för att sedan bege oss till en sommarstuga i närheten. Gud vad jag själv vill ha en sommarstuga när jag blir stor, det är så litet och fint och gammalt i en sommarstuga.

Kvällen bjöd på hämtemat som vi åt i hamnen och mys till solnedgången med vänner. Senare under kvällen bar det av till Madison. Super trångt och svettigt var det men vad gör man inte för att få dansa? Haha.

Nu ska jag jobba.

Kram Malin








Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G



Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på min sommarbild

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

Om du redan röstat så kan du rösta igen. Du behöver inte säga att du har röstat, det ser jag. :)



Tack på förhand.

2010-07-19 @ 14:12:41
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0