Äntligen

Äntligen är kameran min. Åkte och köpte min efterlängtade systemkamera, Nikon d3000 idag och är super glad! Sitter ju nu och leker med den, ni vet väl alla hur glad man är i början när man fått något nytt? :)

Jag känner verkligen att jag kommer att få nytta av kameran i sommar och speciellt i Kanada! Oboy vad jag ska använda den. :)

Äntligen är kameran min. Åkte och köpte min efterlängtade systemkamera, Nikon d3000 idag och är super glad! Sitter ju nu och leker med den, ni vet väl alla hur glad man är i början när man fått något nytt? :)

Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

sv.ja man kan verkligen fråga sig hur det har blivit mode och hur det kan fortsätta vara det...tyckte bara dom behövde höra det från ngn och nu blev denna ngn jag =)

2010-07-12 @ 00:01:08
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0