Markus Naslund



Igår var vi på mathcen då Markus Näslunds nummer hissades i taket. Det var mäktigt, hela hans familj och alla nära som stöttat honom var där! Det delades ut blommor, presenter och folk höll tal. Det var fint :)

När vi kom dit till att börja med så var där ett litet häfte och en brosch vid stolen. Måste tillägga att det bara var vi som satt på de nedre raderna som fick det :P :)

Matchen var spännande, det blev 4-4 efter 3 perioden. Det blev förlängning men redan efter 30 sek gör dem andra mål dvs matchen var över!

Till middag åt vi inte hamburgare utan en hamburgar likande sak. Det var en delad baguett med typ kryddigköttfärs innut i så det var nästan som hamburgare men ändån inte för det kallades för sandwich. Till det serverades chips. galet? Ja. Men jag menar pommes eller chips...båda är friterade potatis :P

Efter matchen precis innan vi skulle hem så "regnade" det filt :P Nej men det kom en filt från någonstans som någon kastade på killarna bredvid oss. Lyckliga jag, som hade berättat för dem tidigare under kvällen att jag var från sverige och ja helt enkelt turist, fick filten :D Snällt av dem .






Kommentarer
Postat av: Knixen

Tjaba ! Härligt tryck i ishallen, eller ?

Nästan lika mycket publik som mellan Rögle-Malmö, 6-0 till Rögle

Jag såg bara sammandraget på tv - men ingen Malin syntes till



Ha de bra

2010-12-13 @ 21:41:06
Postat av: Mamma

Jag förstår nu varför Tanya gillar Markus Näslund så mycket ;-) . 10 points go to Naslund

2010-12-13 @ 23:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0