Lördagen den 18:e December 2010




Idag vaknade jag kl 9.30 av mig själv, men mina ögon var ändån super trötta! Någon mer än jag som känner så ibland? Det är jätte jobbigt! Jag fixade mig, åt frukost kollade lite på en julfilm på tv.n :)

Sedan begav jag mig ut mot bergen med Kara, Kevin och Karas kompisar. Vi åkte till cypress mountain som är ett berg ca. 30 minuter från oss. Nere i vancouver är det regn och noll snö, väl där uppe är det tvärt om! Kallt, massa MASSA snö och inget regn. Väl där upp åkte vi snowtubing som är gummiring nedför backe :) Det var super kul och bra träning för den delen då vi gick upp för backen hela tiden :P

Efter snowtubingen begav vi oss alla till ett "berömd" eller ialf välbesökt cafe som heter Savary Island Pie Company och ligger i West Van. Dem är kända för sina pajer som ni kanske hör på namnet och oj gud vad god den var. Vi beställde in en hel paj, haha! det är inte ofta det händer. Det blev en jordgubbspaj :) Muuums... Lagom varm och lagom krispig!

Sen kom jag hem.. tanya hade bakat en sjuhelsike massa kakor, nej men kanske typ sex olika sorters nu inför julen!! hehe. mums!!




Kommentarer
Postat av: Mamm

Det ser ju häftigt ut.

2010-12-19 @ 09:06:52
Postat av: jossan

skit tufft. är det di`n bild???

2010-12-19 @ 10:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0