Tiden den går, men vart?

Vart tar tiden vägen? Gud vad jag snackar om tid i min blogg hela tiden men det är väl så jag känner?

Anyway, sitter här just nu, ny duschad, ny äten och ska snart börja mitt pass på golfrestaurangen. Mitt sista pass på golfrestaurangen för den som vill veta, tack och lov. Känner att jag inte vill jobba mer innnan jag åker. Alltid kul att tjäna pengar men inte att slita ut sig och behöva offra andra saker man inte kan göra bara för att man ska jobba. Känner ni igen er? 

Gårdagen bestod av jobb gånger två. Först som kassörska 10-20.15 därefter direkt till restaurangen till sent.
Sedan bar det av till en efterlängtad säng.

Kram Malin



(Bjuder på en bild från Torekov sommaren 2010)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0