Shopping

Idag begav jag och min syster till Väla för lite shopping. Mest shopping inför Kanada :)
Jag köpte en resväska, en stor och fin med godkänt TSA lås! Köpte även till en rosa spännrem så jag lär känna igen den :) Jag köpte även ett par jogging skor, som har varit mer än efterlängtade men nu är dem ialf mina!
Köpte linsvätska 1dl förpackning, allt är ju så himla noga med tullen i USA. Men det är väl bra!

Idag har jag som många andra av mina sommarlovs dagar - jobbat.
Nu har jag bara 3 pass kvar som kassörska, ska bli super skönt att sluta! Man blir trött på att göra samma sak hela dagarna, men det är väl så det är att jobba?

Kan inte heller fatta att jag åker om EXAKT 24 dagar !!!!!!! Det är inte klokt. Och jag ska nog börja packa imorgon, annars får jag snart panik. Jag är ju en sån människa som vill ha koll på allt innan jag åker någonstans eller gör något. Tänk er själva om man packar typ två dagar innan när man ska vara borta i ett halvår och råkar glömma låt säga, dina favorit jeans eller något annat viktigt! Hehe.

Kram Malin





(bilden är från när jag testade hur mycket väskan rymde och
hur många kilo det blev. Det hela slutade på 18,2kg av 23kg möjliga, vilket är super bra!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer du få plats med allt? Gud, förstår din panik, fruktansvärt om man glömmer något ju!

2010-08-10 @ 00:52:20
Postat av: Malin

När jag testpackade så bara slängde jag ner det lite snabbt. När jag packar på "rikitgt" så kommer jag lägga allt fint och kommer därmed få plats med er. Jag kommer att ha två stora resväskor á max 23 kg och ett handbagage ungefär lika stor som en gymnabag. Så jag kan inte mer än hoppas att jag får plats :)

2010-08-10 @ 08:46:04
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0