Besök på pojkväns jobb

Efter en tuff tåg resa bestående av 3 byten, förseningar, klev på fel tåg, springa rumpan av mig och mycket annat trevligt kom jag fram till min älskling i Nässjö. Kvällen spenderades i hans husvagn på en camping och dagen därpå jobb. Inte vilket jobb som helst utan ett jobb som resulterar i att gå en hel del. Mysigt att gå bland skog och mark, men jobbigt för lilla mig som inte är van. Tänk er själva sådär 20-35 grader, helsol, tjocka kängor och gula jobbebyxor. Därför beundrar jag min pojkvän som orkar och som tycker det är kul :)

Sedan bar det av hemåt, äta middag hos svärmor (mos och korv, gott!), packa upp väskan, checka läget hemma (har ju trots allt inte varit hemma på typ ett dygn) och planera lite inför Kanada så klart.

Nu ligger jag här i min goa säng med fönstret på vid gavel. Regnet öser ner, det åskar och blixtrar. Och som om inte det skulle vara nog med det, Nej! Vi har ingen tillgång till rinnande vatten, så istället har vi en massa hinkar och bringare överallt. Tror ni jag känner mig manad till att duscha imorgon bitti eller vad? Haha.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Livet är hårt ibland :-)

2010-08-13 @ 08:09:40
Postat av: Malin

Mamma: Ja visst är det :P

2010-08-14 @ 21:11:34
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0