1825 dagars kärlek


Idag, den 3 Maj har jag och min favorit Niclas varit tillsammans i fem år. Vi träffades när jag var 14 år och han 17år. Idag är vi fem år äldre! Smart va? :D

När vi träffades luktade han moppebensin, hade spikigt hår, gummisnoddar vid byxbenet, pluggade, bodde hemma och var singel. Idag är han...hmmmm... mer man kanske? Kör bli, struntar i gummisnodden, jobbar, bor själv och är upptagen med mig :) jaja, han är hur underbar som helst och han är en av mina närmaste vänner. Han känner tillochmed mig bättre än vad jag själv gör ibland, det är jäkligt skönt med tanke på mig och min beslutsångest.

I alla fall, jag tycker om dig super mycket Niclas :)




Kommentarer
Postat av: Frida

Naw, sötnosar! :) Fem år... Det är stort! :) Grattis! Kramar

2011-05-03 @ 07:19:54
URL: http://fridabloggar.se
Postat av: jossan

ååååå puss på er!!

2011-05-04 @ 01:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0