There's a place downtown


Efter mycket letande hittade vi ett mysigt och ett cafe som faktiskt var öppet, 24 hours :D


Både Chelsey och jag är dåliga på att ta egna beslut, så vi delade alla på våra kakor så vi inte gick miste om någon god, haha!!!


Tidigare under kvällen åkte vi skridskor på robson street, mycket trevligt! Kändes väldigt amerikanskt :)


Och när vi gick bland downtowns alla gator och strosade, råkade vi stöta på ingen mindre än TOM CRUIS (???!!!). Hur coolt är inte det? Dem höll på med en filminspelning inför Mission Impossible 4.


Scenen var syftad att likna indien, massa färger, konstiga bilar och hyckle!


Mysigt cafe. Trötta och glada var vi efter god fika :)


Vi åt middag på en japansk restaurang, här ser ni mig och mina varma nudlar!


Så här ser byggnaderna ut i downtown.


Chelsey och Jossan på skridsskobanan.


Jag och jossan åker skidskor

¨
Jossan blev såååååååå glad när hon såg Tom Cruis !!!


Jossan dricker greentea!


Rental skates


Sushi, väldigt kanadensiskt, eller ja det finns på var vartannat gatuhörn.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni ser ut att ha haft en väldigt mysig dag och va coolt att ni såg filminspelningen med Tom C.

2011-01-08 @ 11:36:11
Postat av: Frida

Coolt att ha sett Tom Cruise! :) Kramis

2011-01-08 @ 19:35:36
URL: http://fridabloggar.se
Postat av: Chelsey

Yay for skating, sushi, Tom Cruise and 24 hour coffee shops :D!

2011-01-09 @ 01:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0