Först dagen på jobbet


Idag hade jag min första dag på jobbet, eller som det hette - provjobba! Jag är på intersport på familia. Jag fick göra en massa saker idag, allt var nytt för mig då jag aldrig jobbat i en klädes/sportbutik förut. Jag fick ta betalt, vika kläder, prisa grejor, lära saker om skor och mycket mera. Kul dag och fler dagar lär det bli :)


Today I had my first day at work, or as it was called - workpractice! I'm at Intersport in familia ( a sportstore in a shopping mall just ten minutes from my house). I did a lot of stuff today, everything was new to me since I never worked in a clothing / sporting goods store before. I was cashier, folding clothes, praising things, learn things about the shoes and much much more. Fun day and more it will be :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0