Lördag



dag har det varit lördag hela dagen. Jag vaknade av att det regnade utanför, men det avtog under dagen och blev faktiskt väldigt varmt (20 grader). Jag började dagen slow, skypade lite, uppdaterade mig efter våran lilla minisemester.

Jag och Putte begav oss ner till byn och gjorde lite ärende, som t ex kolla om jag får lova att köra deras bil dvs deras försäkring. Vi beställde take out, chicken vings som är väldigt amerikanskt/kanadensiskt (Ja mormor jag vet att jag är i Kanada, haha!!). Vi tog med maten och åt i en park i närheten.

När vi kom hem tog jag mig en joggingrunda i det fina vädret, tog en omväg till lynn canyon park där det stod en limosine med skylten just married på, precis som på film! Så hilma fint :)

Senare under kvällen åkte jag, Anna och Sara till ett stort shoppingcenter som heter Metropolis. Det är ungefär 500 butiker, nu känns väla ganska litet :P Efter shoppingen åt vi på restaurang och hade hur trevligt som helst! Vi beställde till och med Sangria, kan ni tänka er? Jag dricka Sangria, haha!!!

Nu är jag lite smålulliga, blir ju det efter bara ett glas. Men här i Kanada får man köra med 0,8 promille i blodet. I Sverige tror jag det är 0,2 promille.

Nu ska jag sova, Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0