Trevlig kväll...

Ikväll har jag varit och kollat på bio med Anna, Sarah and Sam. Tre tjejer som jobbar på Tanyas jobb (Maple Leaf Garden Centre).

Vi började kvällen på Cactus Club som är min favorit restaurang nu :P Det var det stället vi gick till då vissa ingredienser i salladen saknades. Vi beställde alla samma sallad och den var lika god denna gång plus att vi fick alla saker som skulle vara i den.

Därefter strosade vi runt på Metrotown som är ett köpcentrer med över 500 butiker, ojoj!! Sedan bio, det var tydligen halvpriset idag så en bio kostade enbart 40kr, gött!! Vi kollade på en romantisk komedi, what else?? Den hette Easy A :)

Nu ligger jag i sängen och ska upp om ca sex timmar. Imorgon vankas storshoppnig inför bollywood partyt på lördag med folk från Puttes jobb!!! Ligger förresten i källaren nu, och ska göra det tills fredag för att tanyas föräldrar är här igen på besök ! Men som sgat jag gillar källaren, tyst och svalt. Eller hur Nille? ;)

God natt på er :) Kram Molle

Kommentarer
Postat av: Josefine

akta så du inte blir källar barn ;)

2010-10-13 @ 16:28:57
URL: http://carlssonjosefine.blogg.se/
Postat av: MalinMalin

Svar till Josefine: vad fasiken är ett källar barn :P?????

2010-10-13 @ 23:46:18
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0