SNÖN FORTSÄTTER...




Det har snöat hela natten och hela dagen. Det är fint när man ser snön falla! Det är juligt :) Men det är väldigt ovanligt med snö och så kallt som vi haft här under november månad. Hösten var även ovanligt fin och varm länge. Det är roligt att vädret är "ovanligt" utöver det vanliga (regn) nu när jag är här! Undras hur vintern blir?

Det snöade så mycket att Tanya skjutsade ner mig till Park and Tilford där hon jobbar och jag checka läget! Efteråt gick jag det till café kallat JJBean. Dem har öppenspis, mysigt! Jag läste min bok (min femte nu)... Den är super späänande och romantisk!

Därefter hem åkte jag hem med Tanya för vädret var fortfarande snöigt...

Idag har det varit killar här som har rensat ventliationssystemet samt tvättat deras heltäckningsmattor! Nu är allt fixat som behövs fixat. Nu återstår bara fönsterkarmar och målning. Men det är bara det "lilla". Vi har ju trots allt levt under dessa omständigheter i fem veckor. Nu kan vi flytta ifrån källaren och få tillbaka våra liv :)

KramKram

Invigde förövrigt mina vinterboots idag!!! JAAAIEEE!!






Kommentarer
Postat av: Pappa

vinter har kommit tidigt.

2010-11-26 @ 23:03:55
Postat av: MalinMalin

Svar till pappa: Ja det har den men snön lär snart försvinna här ... !!

2010-11-28 @ 07:37:42
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0