Om en månad så smäller det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Om exakt en månad kommer min syster!!! Ni kanske tycker det låter länge? Men det gör det inte för mig, 1 månad är ju fyra veckor... jag menar hur snabbt går inte fyra veckor när man vet att något kul ska hända? Jag ser jätte mycket framemot att min syster Josefine ska komma hit och det gör även Tanya och Lars :)

För att vara lite nostalgisk så...

Jag tycker om min syster JÄTTE mycket, hon är faktiskt en av mina bästa vänner. Jag kan säga allt till henne och lite därtill. Vi fungerar likadant och tänker likadant. Folk säger till och med att vi pratar likadant!

Vi är självklart som alla andra syskon, vi bråkar. OH JA!!! Vi blir irriterade på varandra och skriker men vad gör man inte för kärlek? Dem säger ju att kärlek börjar med bråk.

Anyway, jag beundrar min syster och hon är min förebild. Ja det är du Jossan :) Du är precis som jag vill vara, du är bäst :)

Vi ses snart!







PS. Tack vare min långa ståtliga pappa och min korta fina mamma så fick dem denna snygga varelse DS.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fint skrivet.

2010-11-20 @ 09:37:44
Postat av: Mormor

Håller med din mamma.

2010-11-20 @ 11:26:22
Postat av: Jossan

super duper fint!!!!

2010-11-20 @ 16:06:05
Postat av: josefine

du är som jag vill vara, möts vi halvvägs?? :)

2010-11-20 @ 22:36:36
Postat av: Malin

Svar till Mamma, mormor och Josefine: Ja direkt från malin lilla hjärta!! Ja mötas halvvägs låter bra :)Så du menar att du vill vara lite som mig :P??? :)

2010-11-22 @ 20:59:27
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0