Malin goes...MÅLARE



Idag har jag sovit ut. Hantverkarna jobbar ju inte på lördgar :) Jag började direkt tilllaga min frökex, som har stått i vatten i 12 timmar. Jag använde bara sesam och linfrö denna gång men det blev super bra :D :D Därefter damsugade och sopade i princip hela huset från damm. Rent och fint blev det! Sen tvättade jag mina lakan för att fräscha upp dem från allt damm. Men mer damm kommer det bli när dem ska börja slipa.

Senare under dagen målade jag plankor. Jag målade 10 plankor på ca tre timmar men tiden gick fort. Jag tyckte faktiskt det var roligt, ju hade lars sköna målarkläder på mig! Imorgon ska jag måla igen, ser framemot det. Det är faktiskt ganska harmoniskt :)

Ikväll är det hockey night. Canucks mot Detroit!!!







Kommentarer
Postat av: Pappa

Hade du haft håret uppruffsat så hade du liknat "PIPPI" i äntligen hemma.

2010-11-07 @ 21:28:47
Postat av: Emelie A

Så duktig du e :)

2010-11-09 @ 20:11:18
Postat av: Malin

Svar till Emelie A: Ja vill ju imponera med mina talanger :) :P

Svar till Pappa: Haha, ja det har du rätt i :) KRAM

2010-11-11 @ 06:50:48
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0