Solig och kall 30:e december dag



Det har varit en super fin dag idag så därför beslöt sig Jossan och jag oss för att åka över till downtown och strosa lite i Stanley Park! :)

Imorgon är det sista dagen på år 2010, är inte det galet???

Vad har ni för planer för nyår? Tell me!
Själv ska vi ha lugn och fin middag hemma med Tanya&Lars sen ska vi antaligen ner till "byn" (Lynn Valley) till några kompisar...Det är inget särksilt med fyrverkerier här på nyår som det är i sverige, så njut lite för mig alla ni där hemma :)







Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilka fina vyer man ser kring denna trevliga stad.En sådan miljö är bra för själen.

2010-12-31 @ 14:09:09
Postat av: Mormor

Oh,så härliga vyer!Jag lär nog inte kunna njuta av några raketer!! Här är det dimma,c:a -2gr o visserligen mycket rimfrost,men det syns ju knappt i dimman.Ett riktigt gott nytt år till er alla fyra.Kram från mig

2010-12-31 @ 16:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0