Nya minnen!




Aldrig har jag sett något liknande. Ikväll åt jag och Tanya ute, eller ja inne i bilen faktiskt. Vi åt på white spot. Man kör in på parkering, meny finns framför på huset i stora bokstäver. En servitris kom ut till oss i bilen och tog våran beställning. När maten var klar kom dem ut med den på en bricka, inte en mcdonals bricka eller så nej! Dem kom ut på "ett långsmalt" bord som man satte fast i fönsterkanten sedan åt man från det! Man behövde alltså inte röra en fena för att få "mat på bordet".

Bilden är från google men exakt så såg det ut. Coolt va? Jag har aldrig sett det i sverige, har ni?








Kommentarer
Postat av: Mamma

Coolt

2010-12-01 @ 18:45:19
Postat av: pappa

Jag tror jag skall fixa en sådan till min jobbebil.

2010-12-01 @ 21:14:53
Postat av: Malin

Svar till Pappa: Ja defintivt :D men detär trevligt att samtidigt få komma ur bilen och äta!!!



Svar till mamma: Ja visst är det :)

2010-12-02 @ 04:10:46
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0