25 December



Vi vaknade kl 09.00 imorse, vi steg upp och väl nere var det julstämning :) Tanya och Lars sa god jul och sedan var det dirket; Kolla i era strumpor, som hängde ovanför öppnaspisen. Tomten eller ja Lars och tanya hade fyllt dem med små saker, vi fick varsin bok, lifesavers (små godisar), nyckelring, klementin, en liten kalender av BC och mannersmith :) Så söta är dem :)

Sedan åt vi lite frukost sedan var det dags för den riktiga julklapps utdelningen. Vi delade ut klapparna, tanya agerade tomte :) Vi fick alla en massa paket. Tanya och Lars hade en hel del till, tack så mkt :) Fick tröja av dem, Canucks slippers, tvål, kaffekopp. Hade även med lite presenter från sverige som jag/vi fått av bland annat hjalmarsson, karlssons, mammapappa och svärmor :)

Jag fick även en hemma gjord kokbok av Jossan med hennes favorit recpet som är enkla och goda :)

Tack så mycket allihopa!

Bäst av allt nästan var en present jag fick av Kevin. Han kom förbi, med en liten present blev lagom chockad :P Han gav mig en dvd skiva utan att säga vad det var. Vi satte igång den och ni kan aldrig gissa vad det var!!??
Kalle Anka, den som går kl 15.00 i sverige på julaftonn. Vi missade det på internet här då det sändes kl 05.55 och vi sov då. Jag berättade för Kevin hur besviken jag blev när jag missade och tydligen så fixade han det trots att han knappt visste var det var. Coolt va?

Nu ska vi fixa oss för snart kommer Tanyas syster och hennes pojkvän samt två barn :) Vi ska äta kanadensisk julmiddag! MUMS!






Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni hade tydligen varit snälla i år oxå :-) Den där Kevin var blev ju dagens hjälte :-)

2010-12-26 @ 07:45:12
Postat av: Frida

Vad mysigt ni ser ut att ha det! :)

2010-12-26 @ 09:09:15
URL: http://fridabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0