Kina restaurang

Igår var vi på Kinarestaurang och jag tror jag har kommit på att jag inte är särskilt förtjust i kinesisk mat. Det är mest bara ris och en massa gojja. Vårrullar som på bilden är däremot gott!! :) Jag beställde in minivårrullar, super söta! Men kvällen var ändå mysig, alltid lika mysigt att sitta på restaurang, speciellt med familjen Carlsson.
Carlssons i ett nötskal, haha!!

Min vecka har varit lite si sådär. Det är nästan så man bara vill skratta åt allt...
Jag har lyckats med bland annat: 

      • Jobbat på en räkfrossa utan att äta en enda räka, hur lyckas man?
      • Försökte tanka Vpower i bilden fast vi inte har det, hur lyckas man?
      • Beställt en kabinett till en extern hårddisk i tron om att det var en externhård disk, hur lyckas man?
      • Varit allmänt förviradd
      • Haft ännu en spindelincidend, fy fasiken vad jag hatar spindlar!
      • Lyckats glömt att ta min medicin, vilket är sjukt korkat.
      • Och mer som jag inte kommer på just nu... 


Kram Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0