Om en månad säger vi God Jul!




God Jul! Nej inte än men snart... om en månad så är det julafton! Är inte det galet? Det var ju sommar nyss...

Julen brukar innebära att man umgås med familj, släkt och vänner. Men denna jul kommer bli lite annorlunda jämfört med mina andra 18 jular som jag har firat. Nu kommer jag spendera den på andra sidan jordklotet men jag har i alla fall lite familj här :) Lars, Tanya och såklart min fina syster Josefine!

Dem firar varken advent eller lucia här men tror att vi ändån kommer att tända ett ljus varje söndag med tanke på att Lars är svensk!

Dem har redan dekorerat galet i alla butiker samt satt upp julgransförsäljningar lite överallt.

KramKram

 
Bilderna är från Julen 2009 då vi firade den hemma med mamma, pappa, jossan och mormor självklart var kisen med :)





Kommentarer
Postat av: josefine

pease!

2010-11-25 @ 14:12:17
URL: http://carlssonjosefine.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hoho klapparna är packade

2010-11-25 @ 20:28:42
Postat av: MalinMalin

Svar till Josefine: Yeah!! God jul :)



Svar till pappa: Oh ja... :) god jul!

2010-11-28 @ 07:42:46
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0