Kom på...



Jag är så smart...kom på att jag har ju en kamera i min data... Så tog en bild från biblan, genom fönstret för att få en bild på bergen i bakgrunden och snön. Inte världens bästa bild men man ser snö ialf, eller??

Måste säga detta, på tal om roligt och smart!!

När jag var ungefär, hmmm 10? Så var jag tillsammans med en kille som min bästa kompis hade tjatat på mig. Vi var alltså tillsammans för att hon tjajade, hur bra låter det? Anyway. En dag så lekte han och jag, han kom på iden att vi skulle göra ärtgevär, dvs en toarulle, ballong i ena änden och sedan skjuta ärter på det sättet. Han fårgade om vi hade några toarullar. Men nej det hade vi ju inte... och det är ju onödigt att bara ta av papper från fulla rullar. Men efter ett tag smart som jag är... kom jag ju på att jag samlade på toarullar!!! Hashaha... Hur kul är inte det. Jag glömde att jag samlade på dem, så jo vi hade ju hela toaskåpet fyllt med bara tomma toarullar..

jag tycker det är ett kul minne, hahah!! Eller vad säger ni?







Kommentarer
Postat av: Anonym

gulligt minne! sjukt kul att du samlade på toarullar egentligen :P

2010-11-21 @ 00:16:32
Postat av: amanda

haha vadå?! Jag visste att du igentligen vill bli tillsammans med honom så jag tjata bara lite extra så du skulle våga säga ja :) hehe

2010-11-21 @ 17:18:02
Postat av: Malin

Svar till anonym: Ja visst är det, ja alla barn samlar väl på något knasigt!! Samlade även på frimärken vilket var mitt stora intresse :)



Svar till Amanada: Hmm du är orsaken till att jag har träffat killar, vet du det? Simon tvingade du på mig... du fick mig till att pussas med nille :P Måste nog tacka dig en dag :) :P

2010-11-22 @ 21:01:32
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0