Fredag hela dagen



Nyss hemkommen från en promenad med Kara och hennes hund Ella. Vi gick runt i Lynn Canyon och headwater som är två parker är i närheten. Snön ligger fortfarande kvar men det håller på att bli slask. BLÖ!! Jag hade underställ, mysställ, vinterjacka, regnbyxor, mina vinterboots, vantar och mössa. Så ni antar kankse hur vädret var? Men det regnade inte utan det var mer mot kylan och all slask på stigarna.

Inatt sov jag inte bra. Varför vet jag inte! Jag gick kanske och la mig klockan 24.00 och därefter låg jag bara i sängen och kunde inte sova. Jag låg och lyssnade på alla ljud, hatar stuprännan utanför mitt fönster säger jag bara!! Jag låg kanske uppe i två timmar och vaknade av att jag super trött. Inte konstigt så dåligt som jag sov. Jag vaknade av att garageporten gick upp dvs de kör till jobbet. Trodde det var Tanya som körde till jobbet då hon börjar kl 9. Jag brukar alltid vakna när hon kör och inte när Lars kör till sitt kl 6.30. Jag funderarade på att avblåsa mina och Karas planer pga att jag var såååå trött och det var super mörkt ute. Men då jag kollade på klockan och den visade 6.30 blev jag glad och kunde glatt sova vidare :)

Idag gör jag min frökex, MUMS!!! Jag ska även flytta in alla mina saker på mitt rum och få allt som det var förut. Ni anar inte hur skönt det är!! :)

KramKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0