Fortune Cookie




Häromdagen då vi beställde kina mat så fick vi även några fortune cookies eller som det heter på svenska - lyckokaka.

Jag har faktiskt aldrig ätit det förän tills nu.. Jag har bara sett dem äta det på film och tv men aldrig testat själv. Dem var goda, typ blandning mellan kaka och bröd!

Men det bästa fanns inuti - en liten lapp. På lappen står det något bra, som det stod på min; något bra kommer hända snart. Det är ungefär som horoskop, antingen tror man på det eller inte!







Kommentarer
Postat av: Isabelle Bachtiar

Åh har du sätt filmen "Freaky Friday" Där fick dom oxå sånna lyckokakor ! Kom å tänka på det bara hähä :P

2010-11-25 @ 07:17:33
Postat av: Isabelle Bachtiar

Åh har du sätt filmen "Freaky Friday" Där fick dom oxå sånna lyckokakor ! Kom å tänka på det bara hähä :P

2010-11-25 @ 07:25:45
Postat av: josefine

ååå precis som i freaky friday!!! där morfar:n trodde det var jordbävning .ahaha

2010-11-25 @ 14:11:36
URL: http://carlssonjosefine.blogg.se/
Postat av: MalinMalin

Svar till Isabelle Bachtiar: Ja det har jag.. det är en av mina favoriter!!!!! Det var fakstikst den filmen jag först kom att tänka på när jag såg kakorna :P



Svar till Jossan: ja haha morfarns jordbävning är klockren :D

2010-11-28 @ 07:40:55
URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0