Öppet hus


Klockan 18 började folket strömma in i familjen Lenaders hus, allt från grannar till vänner. Brasan var tänd, julmusik på, ljus i alla hörn tända och ljusstakar och granen tänd - mys faktorn var 100%. Plockmat till tusen, allt från kex, ost, pepparkakor, äpple, glögg, nötter och kakor! Gott var det :) Populärar var ju mina och jossans svenskar negerbullar, hehe! Folket gillade dem.

Under kvällen blev det mycket snack, yatzy och biljard! Jossan vann alla gånger, hmm.... Lite kul för att de vi spelade med visste knappt hur man spelade, som Jason sa: Vad är yatzy? Och då menade han yatzy det man får i spelade, dvs fem likadana.. Jag menar, det vet väl alla???


Självklart var våra tomtemössor på som Jossan tagit med från Sverige :D

God Jul på er hemma i Sverige!! Jag saknar er alla. Jag och Jossan ska kolla på Kalle Anka på svtplay, det får man ju inte missa :) Tack svtplay!







Kommentarer
Postat av: Helene & Anders

Vilka söta tomtenissar på bild

2010-12-24 @ 12:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0