Dag 1


Nu ska jag berätta vad som hände då vi skulle hämta jossan på måndag kvällen. Vi kom dit i lagom tid, vi stod och väntade på henne klockan halv 8 då hennes plan var beräknat att komma men ingen jossan kom... Det visade sig att hon inte kom med planet från Seattle till Vancouver utan planet var försenat från island vilket gjorde att hon missade planet från seattle.

Tanya och jag fick snällt åka tillbaka, vänta i 2½ timme sen köra tillbaka till flygplatsen (ca 45 min) och vänta ännu en gång! Vi stod där kl 00.00 då hennes ankomst var beräknad, allt folk kom.. men fortfarande ingen jossan. Vi blev oroliga! Efter en timme och typ 10 min höll vi nästan på att ge upp. Vi trodde det var strul med baagaget eller att hon råkat somna i seattle och missat hennes plan ännu en gång men icke :) Hon kom efter 1 timme och 20 min. Det visade sig att dem hade tagit henne åt sidan i tullen, rotat i hennes väska, frågade henne en MASSA frågor om allt! Men ja som sagt till slut kom hon :)

Idag gick vi upp i lagom tid cirka kl 10 och började dagen lugnt med att packa upp hennes grejor och lite sånt :) Sen visade jag henne runt i Lynn Canyon Park och Lynn Valley!

Det känns så himla bra att ha henne här, jossan är livet!!! Allt är bra, vi har handlat massa frukt och grönt dvs malin & jossan mat :) Vi kan låna varandras kläder, jeeij! Jag är lycklig!

Ikväll ska vi klä julgranen!

KramKram






Kommentarer
Postat av: Knixen

Hej !

Roligt att höra att allt har löst sig.

God jul önskar Göran o Måns via datan o med hjälp av banken.

Hoppas det kommer till användning

Mvh

Göran



2010-12-22 @ 18:35:27
Postat av: farmor

de var ju väl att hon kom fram god jul på er farmor farfar

2010-12-22 @ 21:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0