BOXING DAY = REA!!!!!



Fattar ni hur kul jag har haft åt denna bild? Fattar ni hur trött jag var? Jag har aldrig gått upp så tidigt under hela min vancouver vistelse.

Klockan 06.00 ringde klockan, det var bäckmörkt ute och kallt var dett!!! Men upp skulle vi för det var ju boxing day dvs galet mycket rea. Vi åkte iväg kl 07.15 för att vara i köpcentret innan kl 08.00 då dem öppnade. Vi spenaderade hela dagen där och vi hade trevligt samt gjorde en massa fynd :)

Sen åkte vi hem, Sara, jag och Jossan nöjda och belåtna men framförallt trötta. Haha!

KramKram






Kommentarer
Postat av: Mamma

:-) :-) ja jisses du ser ju helt väck ut

2010-12-27 @ 18:28:52
Postat av: Pappa

Finns inget bättre än att få stiga upp tidigt en söndagsmorgon och veta att alla andra sover bort sin tid.

2010-12-27 @ 22:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0