...

Ojoj börjar få lite ja vad säger man... smått panik inför Kanada nu. Varför egentligen vet jag inte? Känner dåligt samvete för att jag lämnar alla här hemma men sen samtidigt så är det det här jag vill. Bryta min vardag mot något spännande! Hoppas alla respekterar mitt val :)

Allt jag gör om dagarna är i princip att fixa inför resan, alltfrån beställer externhård disk till att se till att jag har medicin och hårtottar hemma! Allt verkligen. Man vill ju inte glömma något. Jag har inte börja packa än, dvs lagt allt i en hög och kunna ha överblick av vad man ska ha med. När tycker ni jag ska börja packa (åker den 2:e september)?

Nu ska jag fixa vidare. För ikväll blir det kinarestaurang med familj och pojkvän :)

Kram Malin


I brist på bilder då jag varit super dålig på att använda min kamera så kommer här en från vårstädningen i våras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0