Förvirrad?


Jag har kommit på att jag är en förvirrad person, jag vet att jag är stökig men jag gör allt jag kan för att inte vara det men trots det blir det fel.

Mitt rum blir stökigt på nolltid, vart kommer alla saker och varför stänger inte sig luckor och lådor av sig själv? Enligt min familj kan man se vart jag har varit. Någon som har tips på att göra sig mer "ostökig".

Till att börja med i Rhodos, han jag bli av med min brillor men som tur var hittade vi dem någon dag efter på en restaurang. Även en kväll när vi skulle gå ner i "byn" i rhodos hittade vi min bikini överdel på en mur, det roliga var att jag inte ens visste att jag hade varit av med den. Illa men glad blev jag ialf :)

Här hemma har jag övergått från stökig till förvirrade. Häromdagen när jag skulle tvåla in min kropp i duschen tar jag min fina ansiktsgel i håret. OJDÅ!

Igår lyckades jag med att borsta tänderna med munnen full med vatten, jag tyckte det var något som var annorlunda, jo att ha vatten i munnen kanske ? men det tog mig ett tag att fatta. Förvirrat?

Imorse, lyckades jag att ta pastakrydda på min gröt i tron om att det var kanel. Smakade INTE bra om ni undrar!!!

Hejdå. undras vad jag ska lyckas med näst?

Kommentarer
Postat av: Jossan

du är kul du!

2011-05-29 @ 23:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0