Trädfällning

Idag har hela dagen ägnats åt bränne! Bränne, bränne och åter bränne, fyfasiken. Bränne kommer nog alltid ligga mig varmt om hjärtat, haha! Låter knas jag vet men jag vet hur mycket arbete det ligger bakom en liten stack ved.

När en del ser stora och stylade bilar blir dem helt exalterade, pekar och blir glada. När jag ser en stor brännestack blir jag exalterade, pekar och blir glad! Normalt? Det är frågan men det blir väl så när man växt upp med en far som älskar bränne!

Svettigt och regnigt var det ialf, men det ska firas ikväll med en kopp te och antikrundan på svt :)






Kommentarer
Postat av: Helene

Bra jobbat Malin (och Anders)

2011-02-11 @ 11:33:38
Postat av: josefine

omg snygg bild på dig malin!

2011-02-14 @ 16:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0